שער אחרון: 1474
מניה עם סחירות לא גבוהה, אולי לתקופה זאת זה דווקא טוב.
שומרת על עליה יפה בשנה האחרונה.
כל עוד מעל 1300 שורית לכיוון 1745.
במידה ותשבור 1250 זה יהיה סימן שלילי.. בעוד שאם תעבור בהמשך 1850 שורי מאד.
כרגע באופן מפתיע חיובית.
לאחר 17 שנות נסיון בשוק אנו שמחים לפתוח אתר ניתוחי מניות. השאיפה ליצור אזור נעים לקריאה עם מידע שוטף על מניות בבורסה האמריקאית תחת פעילות חשודה ובאור הזרקורים. בשוק טוב יעלו פה מדורים כגון: הגרף היומי, הסינית היומית , הישראלית היומית וסקטורים בולטים. בשוק תנודתי תונמך הפעילות בכדי לא לגרום לחשיפת יתר בשוק מסוכן. בהצלחה לכולנו. אין באמור לעיל משום ייעוץ או המלצה לקנייה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסיים.
שער אחרון: 1474
מניה עם סחירות לא גבוהה, אולי לתקופה זאת זה דווקא טוב.
שומרת על עליה יפה בשנה האחרונה.
כל עוד מעל 1300 שורית לכיוון 1745.
במידה ותשבור 1250 זה יהיה סימן שלילי.. בעוד שאם תעבור בהמשך 1850 שורי מאד.
כרגע באופן מפתיע חיובית.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה