ערב טוב לכולם,
ירידות בשווקים: TWTR צונחת היום קרוב ל 10% לאחר שאלון מאסק ביטל את העסקה איתה.
TWTR שכרה עורכי דין לתבוע את אלון מאסק ולחייב אותו לממש את העסקה.
אלון מאסק מרשה לעצמו יותר מידי מבחינת פרסומי שווא - לצורך העניין לא היה צריך להיות דיווח על טוויטר עד שלא בדק את כל המסביב.
אני נוטה להאמין שינסו לעצור את התנהגותו הפזיזה שלו כלפי המשקיעים.
אז סביב תמיכה ורק סביב תמיכה מעניין לנסות.
שער אחרון: 33.41
דו״ח מצב: המניה נמצאת סביב תמיכה 32.5-33
באזור הזה ניתן לנסות לונג עם סטופ בירידה מ 31.
אני נוטה להאמין שיכולה לתקן 15% לכיוון 38.5 (רק אתמול העריכו אותה על אזור 55 למניה.
PRGO
שער אחרון: 41.91
דו״ח מצב: המניה נמצאת תחת פעילות מוסדית חריגה לאחרונה.
היום הודיע הודעה שבתחילת המסחר הקפיצה אותה אבל אם השוק התמתנה.
סביר שתגייס כוחות בהמשך לעלות לכיוון 45.
כרגע לא רלוונטי אבל אם תפרוץ היעדים יהיו גבוהים מאד.
בהסתכלות גרף ארוך טווח כל עוד מעל תמיכת 37 המניה שורית (גם אזור טוב לחיזוק).
הבאלגן בארה״ב בנושא ההפלות יכל לעשות טוב לפריגו אם FDA יאשר לך מכירת תרופה ללא מרשם.
* אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מסוג שהוא.


אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה