שלום רב,
חברת ענק באזור טכני מעניין 36.5.
המניה ירדה מתחת לתמיכה החשובה וחזרה לבדוק את האזור כהתנגדות.
התבססות מעל 37.75 תבטל את התבנית הדובית, אבל כרגע יש פוטנציאל שמכאן דווקא תצא לשורט.
לדעתי לעקוב מסחר הבא אם מתחילה לעלות לחכות מעל 37.75
במידה ומתחילה לסגת מההתנגדות אפשר להצטרף לשורט עם סטופ מעל 38.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה