דפים

יום רביעי, 15 ביוני 2022

וול סטריט אחרי הפעמון: המתנה לישיבת הפד: ניתוח ל NVDA ו META

 שלום רב, 

השוק וגם אני בתקופת המתנה.

יש החזקות טווח ארוך שאותם מחזיקים ונחזק בהמשך אבל מעבר לזה בטווח הקצר אני עסוק בלא לסכן אותכם ובינתיים רק ליצור מעקבים לתקופה שתבוא אחרי כל הבאלגן.

אני חושב שיותר חשוב בתקופה זאת לנהוג באחריות מאשר להכנס לטריידים ספקולטביים.

עברנו פה מפולת של מעל 25% בנסדק ומפולת סמויה שעוד החלה חודשיים לפני הירידות הברורות (מניות גדולות איבדו יותר מ 70%).

אני יראה בקרוב סרטונים מהעבר, שמראים מה קורה שיוצאים מתקופה כזאת ובאיזה מהירות מניות עולות.

לכן שהסימנים הנכונים יגיעו- נגדיל פוזיציות.


NVDA

שער אחרון: 162.73

דו״ח מצב: המניה ירדה בחדות לאחר ששברה את תמיכת הברזל סביב 190-200.

היתה זליגה קצת מתחת לתמיכת 160 אבל באופן תקין וכעת חוזרים מעל.

אני חושב שאם המניה תצליח להתבסס מעל 165 הכיוון יהיה 190-200 אזור שיהפוך להתנגדות קשה ואזור טוב להחליף לשורט.


META

שער אחרון: 166.55

זוכרים את אזור המציאה? האזור שהביא כמה פעמים לעליות יפות מאזור 183-187 והקפיץ את המניה בסופו של דבר נשבר.

מה זה אומר?.

שפייסבוק כרגע באזור הפוך ממציאה - במגמה שלילית.

האסטרטגיה המעניינת ביותר שעולה שם היא שאם יגיע תיקון לאזור 183 ואפילו קצת לפני להכנס לשורט עם סטופ מעל 190.

סבירות גבוהה לירידות שתגיע לאזור.

תמיכה שיכולה להחזיר ללונג שוכנת סביב 147 (אזור טוב ללונג עם סטופ בירידה מ 140).


* אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מסוג שהוא.

המידע המוצג הינו סקירה כללית בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.
כל העושה במידע הנ״ל שימוש כלשהו - עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.
ניר עזר עלול להחזיק ו/או חלק מניירות הערך המוזכרים לעיל.
כל הכתוב לצורך לימודי בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה