ערב טוב,
נתחיל עם ראדה שנמצאת סביב תקופה לא ברורה.
מצד אחד הודעה שהיתה אמורה להקפיץ אותה כ 30% לכיוון מיזוג עם הערכת שווי הגבוהה בהרבה ממה שהיא נמצאת היום, מצד שני אי אמונה בעסקה ובדיווחים סותרים.
כרגע מה שהכי נכון לדעתי לעשות זה לחזק לפי הכלי הטכני כאשר יש סטופ לחיזוק (שמראש הכניסה לעסקה היתה עם חצי כמות לאפשר חיזוק במקרה קיצון).
שער אחרון: 9.46
דו״ח מצב: המניה ירדה מתחת לתמיכה חשובה סביב 10.
האזור הופך להתנגדות. במידה ונראה פריצה והתבססות מעל 10.3 נחזק את ההשקעה במניה.
במקרה של המשך ירידות התמיכה הבאה היא באזור 8 נקודת חיזוק נוספת על בסיס מה שיגיע קודם.
במידה ותגיע ל 8 צפוי לצאת תיקון מהיר ל 10 ששם יהיה אפשר לנצל את התנועה עם סטופ קרוב לחלק של החיזוק.
DB
הנפילה של דויטשה בנק
שער אחרון: 8.97
דו״ח מצב: לאחר ירידות חדות המניה שברה עוד תמיכה סביב 9.6 שהופכת לאזור התנגדותי וכל עוד המניה מתחת ל 9.8-9.9 היא נחשבת שלילית.
התמיכה חשובה שוכנת באזור 7.2 אזור טוב לנסות לונג להחזקה עם סטופ בירידה מ מ 6.8.
NVDA
שער אחרון: 154.59
דו״ח מצב: שבירה מפתיעה יחסית לשבוע האחרון בשוק של תמיכת 160 אזור חשוב שהופך להתנגדות.
השבירה עוד לא ודאית לגמרי אבל כל עוד המניה מתחת עלול להתפתח פה יעד שלילי מאד במקרה של ליווי שוק לא טוב - לכיוון 120.
במידה ותצליח להתבסס מעל 165 תחזור לתבנית שורית.
* אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מסוג שהוא.



אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה