שלום רב,
טבע יורדת כ 10% לכיוון 10 דולר.
התמיכה החשובה ביותר נמצאת סביב 9.
בתכנון רציתי להכנס סביב 10 (תמיכה בינונית) ולחזק סביב 9.
מאחר והירידה רציפה בבת אחת ולא במספר ימים - אני עוד עוקב ואפילו מעדיף לקחת קצת יותר יקר
(לראות שהתמיכה לא נשברת) ובגג לחזק אם תרד ל 9.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה